GI Metoden: mitt tips

gi metoden - gi choklad

GI Metoden – maximal förbränning och viktminskning

Efter julen och sommaren så sitter byxorna för de flesta av oss lite tight.

Man vill komma i form så snabbt som möjligt.

De största felet många gör när de skall starta ett nytt år, är att de går från 0 % till 100 % på en gång!

Inte konstigt att de flesta nyårslöften bryts inom 30 dagar.

Det handlar inte om att utesluta allt gott här i livet (det är ingen som kan leva på det viset under lång tid).
Vi som gillar GI-metoden vet att små förändringar i vardagen kan göra stora resultat för formen.

Mitt tips är att du unnar dig lite gott till helgen utan att överdriva.
Du köper lite av de saker som du gillar så att du har på lördag och söndag.

Innan du går och lägger dig på söndag kväll så är det dags för rensning!

Du rensar du skåpen på godsaker, chipsen som blev över och den halvfulla läsken i kylen!

GI metoden gör skillnad…

Så använder du dig av Gi metoden och recepten (de goda GI recepten) innehållande det du behöver för att gå ner i vikt.

Då är det mycket lättare att inte falla för frestelserna och småäta under veckorna – detta gör all skillnad i världen!

Varför?

Jo, för när du börjar äta bra så får du även mer energi OCH orkar ta dig ut på en promenad eller ner till gymmet.

Det blir som en positiv spiral istället.

Vill du många fler liknande tips som detta skall du spana in vårt succéprogram:

GI Metoden 2 : 26 veckors programmet

Provar du programmet GI metoden idag så sparar du pengar på ordinare pris.

GI Metoden 2 programmet hjälper dig att få vardagen på plats dvs. du behöver bara följa ett utstakat program som varje vecka ger dig nya tips, recept och ny motivation.

Är du inte nöjd med resultat så har du 100% pengarna tillbaka.

Hälsningar

Jonas

Klicka nu här för att avsluta 2011 med stormsteg utan att ge upp allt det som är kul och och gott här i livet.

GI Metoden 2 : 26 veckors programmet

Gi metoden innebär att små förändringar i din vardag gör stora förändringar på din kropp.

Previous post:

Next post: